Wymagania
Wykształcenie (poziom/kierunek) wymagane : ukończenie studiów I-go lub II-go stopnia na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie; Umiejętności : dobra umiejętność obsługi programów Word, wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych, wysoki poziom umiejętności obsługi klienta, umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, wysoki poziom umiejętności angażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR, wysokie poczucie odpowiedzialności, wysoki poziom zaangażowania oraz umiejętności obsługo klienta, sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania, Oczekiwania mile widziane: ukończony kurs profesjonalnej obsługi klienta oraz kurs obsługi komputera, doświadczenie w pracy w zespole, doświadczenie w pracy jako wolontariusz, doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, odbyte praktyki zawodowe w ośrodku pomocy społecznej, ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, dobra umiejętność projektowania działań socjalnych oraz aktywizacji społeczności lokalnej, umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność. Osoby rekomendowane do zatrudnienia w MOPR będą poddane weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz będą zobowiązane do dostarczenia aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W POZNANIU
NIP: 7792069435
Adres: Cześnikowska 18, 60-330 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Wykształcenie (poziom/kierunek) wymagane : ukończenie studiów I-go lub II-go stopnia na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;
Umiejętności :
dobra umiejętność obsługi programów Word,
wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym,
umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
wysoki poziom umiejętności angażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR,
wysokie poczucie odpowiedzialności,
wysoki poziom zaangażowania oraz umiejętności obsługo klienta,
sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
Oczekiwania mile widziane:
ukończony kurs profesjonalnej obsługi klienta oraz kurs obsługi komputera,
doświadczenie w pracy w zespole,
doświadczenie w pracy jako wolontariusz,
doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
odbyte praktyki zawodowe w ośrodku pomocy społecznej,
ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
dobra umiejętność projektowania działań socjalnych oraz aktywizacji społeczności lokalnej,
umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji
gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność.
Osoby rekomendowane do zatrudnienia w MOPR będą poddane weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz będą zobowiązane do dostarczenia aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego.