Wymagania
[Umiejętność 2] : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wykształcenie wyższe w zakresie: budownictwo lub architektura lub urbanistyka [Umiejętność 1] : prowadzenie właściwej organizacji pracy [Inne] : doświadczenie zawodowe w: - pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub - pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego; 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednym z następujących zakresów: budownictwo, architektura, urbanistyka; 3) co najmniej 4-letni straż pracy; 4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w: pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego; 5) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
[Umiejętność 2] : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wykształcenie wyższe w zakresie: budownictwo lub architektura lub urbanistyka
[Umiejętność 1] : prowadzenie właściwej organizacji pracy
[Inne] : doświadczenie zawodowe w:
- pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub
- pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednym z następujących zakresów: budownictwo, architektura, urbanistyka;
3) co najmniej 4-letni straż pracy;
4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w:
pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;
5) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy:
a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie województwa,
c) ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o pracownikach samorządowych,
f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,
g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1. udokumentowane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.