Przejdź do treści

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, ROZLICZANIE PROJEKTÓW

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Zakres czynności Głównego Specjalisty fundacji obejmuje przede wszystkim prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości (w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych), ale także obsługę rozliczeń podatkowych, spraw kadrowo-płacowych, nadzór nad obiegiem dokumentów, oraz doradztwo finansowe i wsparcie zarządcze. Kluczowe obowiązki Głównego Specjalisty w fundacji: Prowadzenie ksiąg rachunkowych: Odpowiedzialność za prawidłowe ewidencjonowanie wszystkich operacji finansowych fundacji, zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości. Sporządzanie sprawozdań finansowych: Opracowywanie i przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów. Rozliczenia podatkowe: Prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniami podatkowymi fundacji, w tym składanie deklaracji do urzędów. Nadzór nad dokumentacją: Zapewnienie prawidłowego obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych i finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa: Główny specjalista jest również odpowiedzialny za obsługę spraw kadrowo-płacowych. Kontrola finansowa: Prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji. Wsparcie zarządcze: Dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych, a także doradzanie w sprawach finansowych i zarządzaniu ryzykiem. Współpraca z organami kontrolnymi: Przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych, a także wsparcie w audycie zewnętrznym. Prowadzenie gospodarki finansowej: Zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych. Zakres obowiązków Głównego Specjalisty w kontekście pisania i rozliczania projektów obejmuje przygotowywanie dokumentacji finansowej, składanie wniosków/ sprawozdań o płatność w generatorach, nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami, kontakt z instytucjami finansującymi, prowadzenie korespondencji, oraz udział w kontrolach projektów. Zakres obowiązków: Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników, Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowe Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: godziny pracy: 7.00 15.00, od poniedziałku do piątku, praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań, itp.), praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.

Wymagania

Wymagania niezbędne: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, 2. Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2020). 3. znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP ), 4. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( KPA ), 5. znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, 6. znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych 7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8. wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne), 9. staż pracy co najmniej 2 lata ( doświadczenie w księgowości ), 10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 11. nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje, 12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"

NIP: 6772312725

Adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 6 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne:

1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

2. Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2020).

3. znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP ),

4. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( KPA ),

5. znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami,

6. znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

8. wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),

9. staż pracy co najmniej 2 lata ( doświadczenie w księgowości ),

10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

11. nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,

12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
NIP: 6772312725
Adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Kontakt z pracodawcą