Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe,
3. co najmniej 3-letni staż pracy lub 3-letni prowadzenia działalności gospodarczej,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji i zamówień publicznych,
2. znajomość ustaw o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze,
3. znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
4. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
6. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość w załatwianiu spraw, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych;
2. udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych, przy uwzględnianiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych;
3. określenie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
4. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
5. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
6. przygotowanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego;
7. sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów, koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót;
8. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczanie jej kosztów poprzez:
a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania,
e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych;
9. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;
10. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych;
11. sporządzanie strategii rozwoju gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie.
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miejski w Zdunach
NIP: 6210033279
Adres: Rynek 2, 63-760 Zduny, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Lokalizacje
Zduny, gm. Opatówek, pow. kaliski, woj. wielkopolskie
Wynagrodzenie
od 5 440,00 do 7 500,00 PLN
Ważna do
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miejski w Zdunach
NIP: 6210033279
Adres: Rynek 2, 63-760 Zduny, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie