Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe ekonomiczne i posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy, 4) znajomość zapisów ustawy o samorządzie powiatowym, 5) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, 6) znajomość przepisów podatkowych, płacowych oraz ZUS, 7) znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, 8) znajomość prawa pracy, 9) umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych, Internet). WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość programu PROBIT, 2) cechy osobowościowe: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, 3) wysoka kultura osobista, 4) odporność na stres, 5) preferowany 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce pomocy społecznej.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
NIP: 8971673651
Adres: Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne i posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy,
4) znajomość zapisów ustawy o samorządzie powiatowym,
5) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
6) znajomość przepisów podatkowych, płacowych oraz ZUS,
7) znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
8) znajomość prawa pracy,
9) umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych, Internet).
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość programu PROBIT,
2) cechy osobowościowe: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność,
3) wysoka kultura osobista,
4) odporność na stres,
5) preferowany 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce pomocy społecznej.