Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1. Planowanie, realizowanie i monitorowanie spraw związanych z realizacją świadczeń przysługujących rodzinnej pieczy zastępczej i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz spraw związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych w zakresie odpłatności rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinach zastępczych i placówkach.
2. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z realizacją świadczeń przysługujących rodzinnej pieczy zastępczej i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz spraw związanych z odpłatnościami rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w rodzinnej opiece zastępczej i placówkach zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami wewnętrznymi.
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pieczy zastępczej i odpłatności rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinach zastępczych i placówkach.
4. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej oraz odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej.
Wymagania
wykształcenie wyższe o profilu finanse/administracja/zarządzanie, mile widziany 1 rok doświadczenia pracy w jednostce samorządowej, w tym jednostkach pomocy społecznej lub organizatora pieczy zastępczejInformacje o pracodawcy
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
NIP: 6481945905
Adres: Wyzwolenia 7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Lokalizacje
Zabrze, pow. Zabrze, woj. śląskie
Wynagrodzenie
od 4 806,00 PLN
Ważna do
Wymagania
wykształcenie wyższe o profilu finanse/administracja/zarządzanie, mile widziany 1 rok doświadczenia pracy w jednostce samorządowej, w tym jednostkach pomocy społecznej lub organizatora pieczy zastępczej
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
NIP: 6481945905
Adres: Wyzwolenia 7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Kontakt: