Przejdź do treści

PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzanie zapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności oraz bazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8. Zapewnienie ciągłości pracy systemów

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Fundacja Promocji Nowej Huty

NIP: 6783146940

Adres: os.na wzgórzach 15/21, 31-722 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Ważna do
Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Fundacja Promocji Nowej Huty
NIP: 6783146940
Adres: os.na wzgórzach 15/21, 31-722 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Sebastian Adamczyk
Telefon: 510313661