Wymagania
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - wykształcenie co najmniej średnie (w przypadku posiadania wykształcenia średniego staż pracy minimum 1 rok), - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - znajomość ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych, - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, - dobra znajomość obsługi komputera i oprogramowania MSOffice, - kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), - znajomość przepisów archiwalnych, w tym m.in. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych, - komunikatywność w kontaktach służbowych, odporność na stres, - dyspozycyjność, dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, - umiejętność interpretacji przepisów, - umiejętność pracy w zespole.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
NIP: 6692254612
Adres: Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie co najmniej średnie (w przypadku posiadania wykształcenia średniego staż pracy minimum 1 rok),
- znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- znajomość ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- dobra znajomość obsługi komputera i oprogramowania MSOffice,
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- znajomość przepisów archiwalnych, w tym m.in. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych,
- komunikatywność w kontaktach służbowych, odporność na stres,
- dyspozycyjność, dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność pracy w zespole.