Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
- prowadzenie działań marketingowych online i offline
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital (Meta Ads, Google Ads)
- analiza wyników kampanii i raportowanie efektów
- współorganizacja wydarzeń promocyjnych i akademickich
- wspieranie działań rekrutacyjnych i komunikacji uczelni w różnych kanałach
Wymagania
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych online (Meta, Google). Umiejętności: - dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego i analityki - umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy - kreatywność, komunikatywność i samodzielność w działaniuInformacje o pracodawcy
Pracodawca: UNIWERSYTET ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W KRAKOWIE
NIP: 6762134096
Adres: 30-705 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 4 666,00 do 6 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych online (Meta, Google).
Umiejętności:
- dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego i analityki
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
- kreatywność, komunikatywność i samodzielność w działaniu
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: UNIWERSYTET ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W KRAKOWIE
NIP: 6762134096
Adres: 30-705 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
E-mail: akrawiec@uafm.edu.pl