Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
- zadania administracyjne i organizacyjne, takie jak: witanie i kierowanie gości, zarządzanie korespondencją, obsługa centrali telefonicznej, zarzadzanie kalendarzem spotkań, organizacja spotkań i dbanie o przepływ informacji, utrzymanie porządku w biurze i odpowiedniego wyposażenia, umiejętność rozmowy z klientem w wymaganych językach,
- tłumaczenia krótkich pism,
- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego.
Obowiązki te mają na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i wsparcie administracyjne dla kierownictwa oraz pracowników.
Wymagania
Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek: administracja, 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość programu Excel znajomość j. polskiego na poziomie C2, znajomość j. angielskiego oraz rosyjskiego na poziomie C1. Miejsce pracy: ul. Zamieniecka 54/13 Godziny pracy: 10-18. Zgłoszenia: tel. 502 031 921, e-mail: biuro.magfin@wp.plInformacje o pracodawcy
Pracodawca: MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK
NIP: 7591560331
Adres: Zamieniecka 54/13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 33,00 PLN
Ważna do
Wymagania
Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek: administracja, 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość programu Excel znajomość j. polskiego na poziomie C2, znajomość j. angielskiego oraz rosyjskiego na poziomie C1.
Miejsce pracy: ul. Zamieniecka 54/13
Godziny pracy: 10-18.
Zgłoszenia: tel. 502 031 921, e-mail: biuro.magfin@wp.pl
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK
NIP: 7591560331
Adres: Zamieniecka 54/13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Kontakt:
Telefon: 502 031 921
E-mail: biuro.magfin@wp.pl