Wymagania
Zakres obowiązków;Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami. Obsługa Klientów indywidualnych i MŚP. Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi. Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu. Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych Praca z bazą danych systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM. Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta. Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym Wymagania; Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych (mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej) Zorientowanie na Klienta oraz nastawienie na realizację celów biznesowych i osiąganie wyników. Umiejętność aktywnej sprzedaży i pozyskiwania nowych Klientów. Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań. Kreatywność i konsekwencja w działaniu. Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu. Biegła znajomość pakietu MS Office. Prawo jazdy kategorii B. Pracodawca oferuje; Umowę o pracę. Niezbędne narzędzia do pracy. Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (zasadnicze + system premiowy).Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjna oferta pracownicza możliwość zakupu lub wynajmu samochodu na preferencyjnych warunkach.Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego.Miłą i profesjonalną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych radomskim, świętokrzyskim i małopolskimInformacje o pracodawcy
Pracodawca: TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9482398938
Adres: Radomska 168, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Zakres obowiązków;Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami. Obsługa Klientów indywidualnych i MŚP. Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi.
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu. Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych
Praca z bazą danych systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM. Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta. Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Wymagania; Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych (mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej)
Zorientowanie na Klienta oraz nastawienie na realizację celów biznesowych i osiąganie wyników. Umiejętność aktywnej sprzedaży i pozyskiwania nowych Klientów. Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań. Kreatywność i konsekwencja w działaniu. Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu. Biegła znajomość pakietu MS Office. Prawo jazdy kategorii B.
Pracodawca oferuje; Umowę o pracę. Niezbędne narzędzia do pracy. Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (zasadnicze + system premiowy).Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjna oferta pracownicza możliwość zakupu lub wynajmu samochodu na preferencyjnych warunkach.Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego.Miłą i profesjonalną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych radomskim, świętokrzyskim i małopolskim