Lokalizacja
Miejscowość: Warszawa,
Gmina: Warszawa,
Powiat: Warszawa,
Województwo: MAZOWIECKIE
Gmina: Warszawa,
Powiat: Warszawa,
Województwo: MAZOWIECKIE
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradca ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie;
Jakie zadania na ciebie czekają?
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż asortymentu (rozłączniki bezpiecznikowe, listwy bezpiecznikowe, obudowy poliestrowe oraz zabezpieczenia do instalacji fotowoltaicznych)
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
- doradztwo techniczne i wspieranie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży,
- przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
- negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
- przyjmowanie reklamacji i koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje i umiejętności należy posiadać?
- minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość branży elektrotechnicznej,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1,
- umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
- praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
- umiejętność przekazywania wiedzy innym i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji dla klientów,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
- umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
- chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
- wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;
Dlaczego warto aplikować?
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
- umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe wysokości 8000-9000zł brutto + system premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych,
- świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
- szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
- po okresie próbnym dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem.
2. Rozmowa z przełożonym w siedzibie firmy.
3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756
Typ umowy
Doświadczenie