Wymagania
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office). Umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów. Umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami i pracy w zespole. Umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy pod presją czasu. Samodzielność, sumienność i otwartość na zmiany. Gotowość do uczenia się oraz podejmowanie inicjatyw na rzecz rozwoju zawodowego. Umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej. Zaangażowanie i terminowość. Umiejętność uprzejmego i życzliwego zachowania się w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz obywatelami według zasad etycznego postępowania. Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej. Kodeks postępowania administracyjnego. Ustawa o dodatkach mieszkaniowych. Ustawa o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania. Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o Kodeksu cywilnego. Ustawa o Karcie Polaka. Uchwała Rady Miasta Poznania w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Poznania. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oczekiwania mile widziane: Wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne. Inne: Kursy, szkolenia specjalistyczne związane z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy oraz pożądanymi kompetencjami.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Poznańskie Centrum Świadczeń
NIP: 7781455689
Adres: Wszytkich Świętych 1, 61-843 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej
Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.
Umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami i pracy w zespole.
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy pod presją czasu.
Samodzielność, sumienność i otwartość na zmiany.
Gotowość do uczenia się oraz podejmowanie inicjatyw na rzecz rozwoju zawodowego.
Umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej.
Zaangażowanie i terminowość.
Umiejętność uprzejmego i życzliwego zachowania się w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz obywatelami według zasad etycznego postępowania.
Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej.
Kodeks postępowania administracyjnego.
Ustawa o dodatkach mieszkaniowych.
Ustawa o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania.
Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o Kodeksu cywilnego.
Ustawa o Karcie Polaka.
Uchwała Rady Miasta Poznania w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Poznania.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oczekiwania mile widziane: Wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: prawo, administracja, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne.
Inne: Kursy, szkolenia specjalistyczne związane z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy oraz pożądanymi kompetencjami.