Wymagania
[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zarządzeniu nr 333 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.11.2025 r. I. Od kandydatów oczekujemy: 1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe II stopnia (preferowane z zakresu nauk ekonomicznych i/ lub zarządzania), 2) co najmniej 5-letnie udokumentowane doświadczenie, w tym 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarzadzania lub współzarządzania instytucją kultury przez doświadczenie zawodowe rozumie się: staż pracy na podstawie umowy o pracę, okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub okres wykonywania działalności na podstawie umów cywilnoprawnych lub kontraktów menadżerskich; 2. Umiejętności i kompetencje 1) znajomość przepisów prawnych w zakresie niezbędnym dla prowadzenia i zarządzania gminną instytucją kultury oraz znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury, 2) udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów kulturalnych zrealizowanych przez kandydata w okresie ostatnich 5 lat, w tym minimum jednego, którego łączny budżet przekroczył kwotę 500 000 zł., 3) umiejętność zarządzania gminną instytucją kultury oraz doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora Centrum Kultury Dwór Artusa, 5) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność. 3. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu nauk humanistycznych, 2) znajomość w mowie i piśmie co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski), 3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków na realizację projektów kulturalnych,Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
NIP: 9562288703
Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zarządzeniu nr 333 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.11.2025 r.
I. Od kandydatów oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe II stopnia (preferowane z zakresu nauk ekonomicznych i/ lub zarządzania),
2) co najmniej 5-letnie udokumentowane doświadczenie, w tym 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarzadzania lub współzarządzania instytucją kultury
przez doświadczenie zawodowe rozumie się: staż pracy na podstawie umowy o pracę, okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub okres wykonywania działalności na podstawie umów cywilnoprawnych lub kontraktów menadżerskich;
2. Umiejętności i kompetencje
1) znajomość przepisów prawnych w zakresie niezbędnym dla prowadzenia i zarządzania gminną instytucją kultury oraz znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury,
2) udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów kulturalnych zrealizowanych przez kandydata w okresie ostatnich 5 lat, w tym minimum jednego, którego łączny budżet przekroczył kwotę 500 000 zł.,
3) umiejętność zarządzania gminną instytucją kultury oraz doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora Centrum Kultury Dwór Artusa,
5) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność.
3. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu nauk humanistycznych,
2) znajomość w mowie i piśmie co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski),
3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków na realizację projektów kulturalnych,