Przejdź do treści

DYREKTOR CENTRUM KULTURY DWÓR ARTUSA W TORUNIU

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
II. Zakres zadań obejmuje w szczególności: 1. zarządzanie Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu (zwanym dalej w treści ogłoszenia: CKDA oraz instytucją) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i statutem CKDA oraz wykonywanie obowiązków wynikających z umowy zawartej z organizatorem i programem działania CKDA z należytą starannością, zapewniając zrealizowanie przez instytucję zaplanowanej działalności programowej, finansowej, organizacyjnej i inwestycyjnej; 2. podejmowanie działań w celu: 3. poszerzania oferty merytorycznej instytucji, 4. rozwoju instytucji, 5. pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na działalność instytucji, 6. racjonalne gospodarowanie mieniem instytucji, 7. monitorowanie i nadzorowanie sytuacji finansowej instytucji w celu uniknięcia pogorszenia wyniku finansowego w danym roku względem roku poprzedniego, 8. współpraca ze środowiskami artystycznymi, 9. podejmowanie przedsięwzięć edukacyjno-artystycznych dla mieszkańców Torunia, 10. promowanie miasta Toruń, 11. prowadzenie atrakcyjnej dla widza działalności artystycznej; Zakres obowiązków zawarty został w zarządzeniu nr 333 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.11.2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61329/dyrektor-centrum-kultury-dwor-artusa-w-toruniu

Wymagania

[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zarządzeniu nr 333 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.11.2025 r. I. Od kandydatów oczekujemy: 1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe II stopnia (preferowane z zakresu nauk ekonomicznych i/ lub zarządzania), 2) co najmniej 5-letnie udokumentowane doświadczenie, w tym 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarzadzania lub współzarządzania instytucją kultury przez doświadczenie zawodowe rozumie się: staż pracy na podstawie umowy o pracę, okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub okres wykonywania działalności na podstawie umów cywilnoprawnych lub kontraktów menadżerskich; 2. Umiejętności i kompetencje 1) znajomość przepisów prawnych w zakresie niezbędnym dla prowadzenia i zarządzania gminną instytucją kultury oraz znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury, 2) udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów kulturalnych zrealizowanych przez kandydata w okresie ostatnich 5 lat, w tym minimum jednego, którego łączny budżet przekroczył kwotę 500 000 zł., 3) umiejętność zarządzania gminną instytucją kultury oraz doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora Centrum Kultury Dwór Artusa, 5) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność. 3. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu nauk humanistycznych, 2) znajomość w mowie i piśmie co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski), 3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków na realizację projektów kulturalnych,

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA

NIP: 9562288703

Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Lokalizacje
Toruń, pow. Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Wynagrodzenie
od 5 880,00 PLN
Ważna do
Wymagania

[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zarządzeniu nr 333 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.11.2025 r.

I. Od kandydatów oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe II stopnia (preferowane z zakresu nauk ekonomicznych i/ lub zarządzania),
2) co najmniej 5-letnie udokumentowane doświadczenie, w tym 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarzadzania lub współzarządzania instytucją kultury
przez doświadczenie zawodowe rozumie się: staż pracy na podstawie umowy o pracę, okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub okres wykonywania działalności na podstawie umów cywilnoprawnych lub kontraktów menadżerskich;
2. Umiejętności i kompetencje
1) znajomość przepisów prawnych w zakresie niezbędnym dla prowadzenia i zarządzania gminną instytucją kultury oraz znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury,
2) udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów kulturalnych zrealizowanych przez kandydata w okresie ostatnich 5 lat, w tym minimum jednego, którego łączny budżet przekroczył kwotę 500 000 zł.,
3) umiejętność zarządzania gminną instytucją kultury oraz doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora Centrum Kultury Dwór Artusa,
5) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność.
3. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu nauk humanistycznych,
2) znajomość w mowie i piśmie co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski),
3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków na realizację projektów kulturalnych,

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
NIP: 9562288703
Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Kontakt:
Osoba: Katarzyna Nowaczyk