Wymagania
Wymagane: - wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne), - udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania, - znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów, - znajomość metod i technik zarządzania projektami, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). oraz - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dodatkowe atuty - ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami, - znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków), - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu, - kreatywność i zaangażowanie, - umiejętność pracy w zespole, - rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu, - zaangażowanie, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
NIP: 5471517745
Adres: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Wymagane:
- wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne),
- udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań,
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów,
- znajomość metod i technik zarządzania projektami,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel).
oraz
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Dodatkowe atuty
- ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami,
- znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów,
- posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych,
- doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków),
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,
- umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów,
- zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu,
- kreatywność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
- zaangażowanie,
- wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej.
O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.