Przejdź do treści

INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1) ewidencja księgowa dochodów z tytułu podatków lokalnych, opłat i niepodatkowych należności gminy, 2) prowadzenie ewidencji księgowej dochodów gminy z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 3) dokonywanie przypisów i odpisów należności podatkowych w zakresie prowadzonych podatków, 4) wydawanie postanowień o przerachowaniu należności z tytułu podatków i opłat, 5) przeprowadzanie analizy zaległości w zakresie podatków, opłat i innych należności, 6) przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie prowadzonych dochodów i porównywanie oraz kontrolowanie ich realizacji w budżecie, 7) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania K-103, 8) wystawianie faktur VAT z tytułu dochodów podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT zgodnie z ustawą o podatku VAT, za wyjątkiem dochodów z tytułu usług komunalnych, 9) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów źródłowych i potwierdzanie tego faktu złożeniem podpisu, 10) sprawdzanie i określanie klasyfikacji budżetowej poszczególnych operacji gospodarczych i dokumentów źródłowych, 11) uzgadnianie powiązań kont księgi głównej z kontami pomocniczymi, 12) przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie, 13) uzgadnianie i przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, 14) wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Referatu.

Wymagania

1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy; 2) minimum 2 letni staż pracy w księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego, 3) znajomość zasad księgowości budżetowej - podatkowej, 4) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa jednego z państw należących do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie innych umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym); 8) nieposzlakowana opinia; 2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomiczne lub pokrewne, 2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów; 3) biegła znajomość obsługi komputera, 4) znajomość pakietu biurowego MS Office, 5) znajomość systemu Info-System Groszek, 6) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, 7) sumienność i skrupulatność, 8) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, 9) umiejętność kształtowania dobrych relacji interpersonalnych, 10) odporność na stres, 11) umiejętność pracy w zespole, 12) znajomość terenu gminy i jej specyfiki.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Urząd Gminy Świeszyno

NIP: 6691462828

Adres: 76-024 Świeszyno 71, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Lokalizacje
Świeszyno, pow. koszaliński, woj. zachodniopomorskie
Wynagrodzenie
od 5 500,00 do 6 500,00 PLN
Ważna do
Wymagania

1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy;
2) minimum 2 letni staż pracy w księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,
3) znajomość zasad księgowości budżetowej - podatkowej,
4) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa jednego z państw należących do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie innych umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym);
8) nieposzlakowana opinia;

2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomiczne lub pokrewne,
2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
3) biegła znajomość obsługi komputera,
4) znajomość pakietu biurowego MS Office,
5) znajomość systemu Info-System Groszek,
6) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
7) sumienność i skrupulatność,
8) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
9) umiejętność kształtowania dobrych relacji interpersonalnych,
10) odporność na stres,
11) umiejętność pracy w zespole,
12) znajomość terenu gminy i jej specyfiki.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Gminy Świeszyno
NIP: 6691462828
Adres: 76-024 Świeszyno 71, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie