Wymagania
WYMAGANIA KONIECZNE - wykształcenie: minimum średnie lub wyższe - lata pracy zawodowej: minimum 4 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego lub minimum 1 rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego - prawo jazdy kat. B WYMAGANIA DODATKOWE - znajomość topografii miasta Wrocławia i województwa dolnośląskiego; - umiejętność korzystania z urządzeń nawigacyjnych, map atlasów; - ogólna wiedza dotycząca budowy i zasad eksploatacji samochodu; - znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym; - umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office); - mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy; - dyspozycyjność i punktualność; - umiejętność efektywnej komunikacji; - sprawność w zmiennym otoczeniu; - umiejętność współpracy; - zaangażowanie i odpowiedzialność; - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia; - przestrzeganie zasad etyki zawodowej; - orientacja na klienta, interesariusza; - umiejętność planowania i organizowania pracy; - umiejętność podejmowania decyzji; - przestrzeganie przepisów; - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach; - umiejętność radzenia sobie ze stresem.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
NIP: 1070001057
Adres: Joannitów 6, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: minimum średnie lub wyższe
- lata pracy zawodowej: minimum 4 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego lub minimum 1 rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego
- prawo jazdy kat. B
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość topografii miasta Wrocławia i województwa dolnośląskiego;
- umiejętność korzystania z urządzeń nawigacyjnych, map atlasów;
- ogólna wiedza dotycząca budowy i zasad eksploatacji samochodu;
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office);
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy;
- dyspozycyjność i punktualność;
- umiejętność efektywnej komunikacji;
- sprawność w zmiennym otoczeniu;
- umiejętność współpracy;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej;
- orientacja na klienta, interesariusza;
- umiejętność planowania i organizowania pracy;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- przestrzeganie przepisów;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.