Przejdź do treści

KIEROWNIK/KIEROWNICZKA SEKCJI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI K/M

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Osoba na danym stanowisku zajmuje się: - koordynowaniem i nadzorowaniem pracy podległego zespołu (kasjerów i osób współpracujących), - opracowywaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań w obszarze obsługi publiczności i systemu sprzedażowego iKSORIS, - nadzorowaniem i udziałem w badaniach potrzeb publiczności oraz rekomendowaniem działań w tym zakresie, - nadzorowaniem i rozliczaniem sprzedaży biletów (stacjonarnej i online) na wydarzenia organizowane i współorganizowane przez Sinfonię Varsovię, - planowaniem, nadzorowaniem i rozliczaniem budżetu Sekcji, przygotowywaniem analiz i raportów sprzedażowych oraz frekwencyjnych, - współpracą z partnerami zewnętrznymi oraz dystrybutorami biletów, nagrań i serwisów streamingowych, koordynowaniem dystrybucji zaproszeń i obsługi gości specjalnych.

Wymagania

Wymagania: - wykształcenie wyższe - co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą publiczności oraz 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - doświadczenie w pracy w zakresie dostępności i obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, - obsługa komputera pakiet Microsoft Office - współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. - dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista - bardzo dobra znajomość systemu iKSORIS oraz CMS - obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego - gotowość do pracy w godzinach wieczornych w dni powszednie oraz w weekendy, - umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania trafnych decyzji, - komunikatywna znajomość języka angielskiego. Równoważny system czasu pracy. Kontakt: e-mail: praca@sinfoniavarsovia.org

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: SINFONIA VARSOVIA

NIP: 5252414353

Adres: Grochowska 272, 03-849 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 8 500,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą publiczności oraz 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w pracy w zakresie dostępności i obsługi osób ze szczególnymi potrzebami,
- obsługa komputera pakiet Microsoft Office
- współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy.
- dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- bardzo dobra znajomość systemu iKSORIS oraz CMS
- obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
- gotowość do pracy w godzinach wieczornych w dni powszednie oraz w weekendy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania trafnych decyzji,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Równoważny system czasu pracy.

Kontakt: e-mail: praca@sinfoniavarsovia.org

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: SINFONIA VARSOVIA
NIP: 5252414353
Adres: Grochowska 272, 03-849 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie