Przejdź do treści

MANAGER KLIENTA KLUCZOWEGO

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych; zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi; budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi klientami; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.

Wymagania

Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny. Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość. Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: BLACK LION SP. Z O.O.

NIP: 6762535961

Adres: Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 18 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.
Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: BLACK LION SP. Z O.O.
NIP: 6762535961
Adres: Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Pracodawca