Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów (Help Desk).
Wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, średnie ekonomiczne, czynne prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych (Word, Excel), systemów finansowo-księgowych oraz urządzeń biurowych, kultura osobista, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków, chęć rozwijania kompetencji, umiejętność pracy w zespole.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: EVEREST PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE S.C. SZREITER MAREK, SZREITER HALINA
NIP: 6182037637
Adres: SUKIENNICZA 8, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Lokalizacje
Kalisz, pow. Kalisz, woj. wielkopolskie
Wynagrodzenie
od 5 200,00 do 5 800,00 PLN
Ważna do
Wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, średnie ekonomiczne, czynne prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych (Word, Excel), systemów finansowo-księgowych oraz
urządzeń biurowych, kultura osobista, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków, chęć rozwijania kompetencji, umiejętność pracy w zespole.
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: EVEREST PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE S.C. SZREITER MAREK, SZREITER HALINA
NIP: 6182037637
Adres: SUKIENNICZA 8, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Kontakt: