Wymagania
1. Wymagania niezbędne: -Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. -Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku. -Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. -Cieszy się nieposzlakowaną opinią. -Wykształcenie: wyższe. -Wymagany kierunek wykształcenia: inżynieria środowiska, ochrona środowiska. -Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego. -Inne: prawo jazdy kategorii B. 2. Wymagania dodatkowe: -Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeksu postepowania administracyjnego, ordynacji podatkowej. -Cechy osobowości: kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, systematyczność, wytrwałość. -Umiejętności: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera /programy Word, Excel/, dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach
NIP: 6521089460
Adres: Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
1. Wymagania niezbędne:
-Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
-Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
-Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
-Wykształcenie: wyższe.
-Wymagany kierunek wykształcenia: inżynieria środowiska, ochrona środowiska.
-Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
-Inne: prawo jazdy kategorii B.
2. Wymagania dodatkowe:
-Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeksu postepowania administracyjnego, ordynacji podatkowej.
-Cechy osobowości: kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, systematyczność, wytrwałość.
-Umiejętności: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera /programy Word, Excel/, dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.