Wymagania
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 6) wymagania w zakresie stażu pracy: co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora, 7) co najmniej dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) znajomość przepisów prawa w zakresie: a) ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, b) Kodeksu cywilnego (w zakresie umów), c) ustawy o finansach publicznych, d) ustawy Prawo budowlane (w zakresie zamówień publicznych). 2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o profilu prawo, administracja, 2) mile widziane studia podyplomowe z obszaru zamówień publicznych, bądź kursy lub szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych, 3) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, 4) biegła znajomość programów Microsoft Word i Excel, 5) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 6) odporność na stres, 7) umiejętność pracy w zespole.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miasta Rumi
NIP: 5861025464
Adres: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) wymagania w zakresie stażu pracy: co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora,
7) co najmniej dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) znajomość przepisów prawa w zakresie:
a) ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
b) Kodeksu cywilnego (w zakresie umów),
c) ustawy o finansach publicznych,
d) ustawy Prawo budowlane (w zakresie zamówień publicznych).
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o profilu prawo, administracja,
2) mile widziane studia podyplomowe z obszaru zamówień publicznych, bądź kursy lub szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,
3) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
4) biegła znajomość programów Microsoft Word i Excel,
5) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
6) odporność na stres,
7) umiejętność pracy w zespole.