Wymagania
Niezbędne wymagania od kandydatów: Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym: 1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie, 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.Nieposzlakowana opinia, 5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.: a)wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub b)wykształcenie wyższe Wymagania dodatkowe od kandydatów: 1.Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce kadrowo- płacowej, księgowej lub finansowej w jednostce sektora finansów publicznych. 2.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej. 3.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, poczta elektroniczna). 4.Znajomość obsługi programu Płatnik (ZUS). 5.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi. 6.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism. 7.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. 8.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy ale także umiejętność pracy w zespole. 9.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Niezbędne wymagania od kandydatów:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie,
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.Nieposzlakowana opinia,
5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
a)wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym oraz co najmniej 3 letni staż pracy
lub
b)wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1.Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce kadrowo- płacowej, księgowej lub finansowej w jednostce sektora finansów publicznych.
2.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.
3.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, poczta elektroniczna).
4.Znajomość obsługi programu Płatnik (ZUS).
5.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
6.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form
i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
7.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
8.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy ale także umiejętność pracy w zespole.
9.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym.