Wymagania
Niezbędne wymagania od kandydatów: Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym: 1) Obywatelstwo polskie, 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) Nieposzlakowana opinia, 5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.: a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii LUB b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości LUB c) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej Wymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny) 1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności: a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy) d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, 2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 3) Dobra organizacja pracy, 4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań, 5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym. 6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi. 7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism. 8) Umiejętność pracy w zespole.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Niezbędne wymagania od kandydatów:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.:
a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii
LUB
b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości
LUB
c) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej
Wymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny)
1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy)
d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,
e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,
2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
3) Dobra organizacja pracy,
4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań,
5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym.
6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
8) Umiejętność pracy w zespole.