Przejdź do treści

PODINSPEKTOR W REFERACIE III ODSZKODOWAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1. Samodzielne prowadzenie postępowań i sporządzanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w sprawach o ustalenie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w szczególności: -kompletowanie dokumentacji geodezyjnej i wieczysto księgowej niezbędnej do ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne, -ustalenie stron postępowania, -sporządzanie wezwań o uzupełnienie formalno prawnych braków w postępowaniach, -określenie przedmiotu zamówienia publicznego dla rzeczoznawcy majątkowego, -sprawdzanie operatów szacunkowych w zakresie formalnym i merytorycznym, -sporządzanie projektów postanowień o zawieszeniu, podjęciu lub wznowieniu postępowania, -sporządzanie projektów decyzji kończących postępowanie. 2. Cykliczne sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań. 3. Przekazywanie obligatoryjnych danych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy. 5. Prawidłowe zabezpieczanie danych osobowych. Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie III Odszkodowań w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html Ogłoszenie nr ORB-I.2110.27.2025

Wymagania

Niezbędne wymagania od kandydatów: Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym: 1) Obywatelstwo polskie, 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) Nieposzlakowana opinia, 5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.: a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii LUB b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości LUB c) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej Wymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny) 1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności: a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy) d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, 2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 3) Dobra organizacja pracy, 4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań, 5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym. 6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi. 7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism. 8) Umiejętność pracy w zespole.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie

NIP: 6772081303

Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 5 400,00 do 5 900,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Niezbędne wymagania od kandydatów:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.:
a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii
LUB
b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości
LUB
c) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej

Wymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny)
1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy)
d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,
e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,
2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
3) Dobra organizacja pracy,
4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań,
5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym.
6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
8) Umiejętność pracy w zespole.

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Marlena Jodłowska
Telefon: 12 634-42-66