Wymagania
znajomość języka angielskiego na poziomie A2 lub wyższym, wykazana podczas rozmowy kwalifikacyjnej zainteresowanie muzeami, mile widziane wykształcenie w zakresie historii sztuki, Oczekiwania wobec pracownika : umiejętności w zakresie tworzenia treści promocyjnych doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych i reklamowych wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny aktywność i inicjatywa w zakresie podejmowanych działań, proaktywna postawa umiejętność i gotowość do pracy w zespole oraz współpracy z pracownikami z innych zespołów wysoko rozwinięte poczucie odpowiedzialności za budowanie marki instytucji i samodzielność w realizacji zadań praca terminowa, w warunkach ustalonych harmonogramów pasja i zaangażowanie w realizację zadań zawodowych.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: MUZEUM NARODOWE W POZNANIU
NIP: 7770006321
Adres: MARCINKOWSKIEGO 9, 61-745 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
znajomość języka angielskiego na poziomie A2 lub wyższym, wykazana podczas rozmowy kwalifikacyjnej
zainteresowanie muzeami, mile widziane wykształcenie w zakresie historii sztuki,
Oczekiwania wobec pracownika :
umiejętności w zakresie tworzenia treści promocyjnych
doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych i reklamowych
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny
aktywność i inicjatywa w zakresie podejmowanych działań, proaktywna postawa
umiejętność i gotowość do pracy w zespole oraz współpracy z pracownikami z innych zespołów
wysoko rozwinięte poczucie odpowiedzialności za budowanie marki instytucji i samodzielność w realizacji zadań
praca terminowa, w warunkach ustalonych harmonogramów
pasja i zaangażowanie w realizację zadań zawodowych.