Wymagania
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, 2) wykształcenie wyższe, 3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 4) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska. Wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem: bardzo dobra znajomość przepisów prawa, m.in.: Kodeksu Pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych, rozporządzenia w sprawie dokumentacji pracowniczej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. wykształcenie: preferowane z zakresu prawa, administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi itp. doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub w zakresie prowadzenia spraw kadrowych i organizacyjnych, wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność, umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych, umiejętność analitycznego myślenia, współpracy, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność planowania i organizacji pracy.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
NIP: 9590828867
Adres: PL. 2 CZERWCA 4, 26-060 Chęciny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska.
Wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
bardzo dobra znajomość przepisów prawa, m.in.: Kodeksu Pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych, rozporządzenia w sprawie dokumentacji pracowniczej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
wykształcenie: preferowane z zakresu prawa, administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi itp.
doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub w zakresie prowadzenia spraw kadrowych i organizacyjnych,
wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność,
umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
umiejętność analitycznego myślenia, współpracy,
komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność planowania i organizacji pracy.