Wymagania
Wymagania niezbędne: 1. Formalne: 1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie: wyższe magisterskie kierunek prawo, 3) tytuł zawodowy radcy prawnego wraz z wpisem na właściwą listę radców prawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 499), 4) doświadczenie zawodowe: udokumentowane 10 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, w tym nie mniej niż 5 letni staż pracy związany z obsługą prawną jednostek administracji publicznej, 5) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o gospodarce komunalnej, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, kodeks postępowania cywilnego, 6) umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, Internet i urządzeń biurowych). II. Wymagania dodatkowe: 1.Biegła znajomość aktualnego orzecznictwa w zakresie prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, prawa cywilnego, finansów publicznych. 2.Prawo jazdy kat. B. 3. Umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji. 4.Wysoka motywacja do pracy. 5.Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu. 6.Rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD GMINY CZERNICHÓW
NIP: 9441783941
Adres: Gminna 1, 32-070 Czernichów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Wymagania niezbędne:
1. Formalne:
1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
2) wykształcenie: wyższe magisterskie kierunek prawo,
3) tytuł zawodowy radcy prawnego wraz z wpisem na właściwą listę radców prawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 499),
4) doświadczenie zawodowe: udokumentowane 10 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, w tym nie mniej niż 5 letni staż pracy związany z obsługą prawną jednostek administracji publicznej,
5) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o gospodarce komunalnej, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, kodeks postępowania cywilnego,
6) umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, Internet i urządzeń biurowych).
II. Wymagania dodatkowe:
1.Biegła znajomość aktualnego orzecznictwa w zakresie prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, prawa cywilnego, finansów publicznych.
2.Prawo jazdy kat. B.
3. Umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji.
4.Wysoka motywacja do pracy.
5.Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
6.Rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.