Wymagania
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w mediach, znajomość zagadnień z zakresu PR i komunikacji społecznej, znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na stanowisku pracy, m.in. ustaw: prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji publicznej, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obszerna wiedza na temat komunikacji medialnej i specyfiki określonych mediów, wiedza na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego, predyspozycje i umiejętności kandydata: wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy, analitycznego i logicznego myślenia, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, pracy pod presją czasu, kreatywność, elokwencja, zdolności retoryczne, biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych, zaawansowana obsługa mediów społecznościowych, operatywność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuInformacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
NIP: 8392919310
Adres: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie w pracy w mediach, znajomość zagadnień z zakresu PR i komunikacji społecznej, znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na stanowisku pracy, m.in. ustaw: prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji publicznej, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obszerna wiedza na temat komunikacji medialnej i specyfiki określonych mediów, wiedza na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego, predyspozycje i umiejętności kandydata: wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy, analitycznego i logicznego myślenia, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, pracy pod presją czasu, kreatywność, elokwencja, zdolności retoryczne, biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych, zaawansowana obsługa mediów społecznościowych, operatywność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku