ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH:
1. Administrowanie zasobami spółdzielni i czuwa nad efektywnym i prawidłowym utrzymaniem zasobów.
2. Składanie wniosków w zakresie poprawy funkcjonowania Spółdzielni oraz współdziałania pionów i działów
3. Prowadzenie oceny funkcjonowania i nadzoru nad pracą firmy porządkowo-sprzątającej obsługującej budynki i teren SM poprzez systematyczne, codzienne obchody osiedla.
4. Odpowiada za utrzymanie terenów zielonych i stan drzewostanu na terenie Sp-ni.
5. Prowadzenie gospodarki odpadami.
6. Czuwanie nad utrzymaniem w czystości ciągów komunikacyjnych, parkingów, terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie SM "Widok"
7. Typowanie drzew przeznaczonych do pielęgnacji, wycinki, przesadzenia i nadzór nad pracami z tym związanymi
8. Ustalanie zakresu i sposobu wykonania prac pielęgnacyjnych zieleni osiedlowej
9. Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów oraz realizacja wydanych decyzji
10. Planowaniu nasadzeń na terenie Spółdzielni
11. Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku właścicieli (klatki schodowe, piwnice, galerie)
12. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
13. Informowanie pionu technicznego oraz BHP o dostrzeżonych usterkach w przypadku zagrożenia życia i zdrowia.
14. Uczestniczenie w przeglądach wiosennych i jesiennych.
15. Przyjmowanie zgłoszenia od członków Sp-ni i osób trzecich o awariach, usterkach i przekazuje informacje o nich pionowi technicznemu.
16. Potwierdzanie prawidłowość danych uwidocznionych na fakturach wykonawców, w swoim zakresie merytorycznym, zgodności cen i terminów wykonania.
17. Załatwianie z mieszkańcami sprawy porządku i bezpieczeństwa na osiedlu oraz przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego w razie potrzeby w konsultacji i ze zgłoszeniem na Policję" i Straż Miejską.
18. Współpraca w realizacji swoich obowiązków z odnośnymi wydziałami UMK, Radą Dzielnicy VI, Policją Strażą Miejską Sanepidem, Strażą Pożarną Zakładem Energetycznym, MPO i innymi instytucjami w miarę potrzeb.
19. Prowadzenie teczek administracyjne członków Spółdzielni i w zakresie gromadzenia danych współpracuje z pionem technicznym oraz stanowiskiem ds. członkowskich.
20. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków Sp-ni GZM.
21. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowni twórców.
22. Prowadzenie i aktualizacja danych w zakresie ilości osób zamieszkujących lokal
23. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pomieszczeń dodatkowych oraz nadzoruje prawidłowość ich użytkowania.
24. Prowadzenie i aktualizacja rejestru garaży.
25. W zakresie wymienionych wyżej czynności współpracuje z pionem technicznym, pionem finansowo-księgowym, działem członkowskim i innymi pracownikami działu administracyjnego.
26. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych okresowo lub doraźnie przez Prezesa Zarządu (lub bezpośredniego przełożonego) adekwatnych do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji lub uprawnień, a wynikających z potrzeb Spółdzielni.
27. Administrowanie dokumentacją, w tym jej archiwizację
28. Dokonywanie odbiorów zwolnionych lokali i uczestniczy w procedurze przetargowej lokali.
29. Zgłaszanie wniosków usprawniających pracę, poprawiających organizację oraz zmniejszających koszty.
30. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
Wymagania
Wymagania:
1. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą nieruchomości.
3. Wiedza na temat utrzymania i pielęgnacji zieleni.
4. Mile widziane szkolenia lub uprawnienia w zakresie inspektora nadzoru terenów zieleni.
5. Obsługa komputera w zakresie poczty elektronicznej, pakietu MS Office, elektronicznego obiegu dokumentów.
6. Sprawna obsługa urządzeń biurowych drukarka, kserokopiarka, skaner itp.
7. Umiejętności komunikacyjne niezbędne do rozmów w imieniu Spółdzielni z właścicielami mieszkań i mieszkańcami.
8. Wysoka kultura osobista.
9. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
10. Samodzielność, dobra organizacja pracy.
11. Umiejętność współpracy w zespole.
12. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WIDOK"
NIP: 6750006978
Adres: Na Błonie 7, 30-147 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie