Wymagania
[Inne] : Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne. Umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej oraz kosztorysowania. Wymagania: 1) wymagania niezbędne: a) wykształcenie: wyższe techniczne, b) staż pracy - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną, c) obywatelstwo polskie, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczy w warunkach pracy określonych w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia o naborze, e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, f) nieposzlakowana opinia, g) kandydat musi spełniać inne ewentualne wymagania dotyczące zatrudnienia na stanowisku urzędniczym wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, h) prawo jazdy kat. B. 2) wymagania dodatkowe podlegające ocenie: I. preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne, II. doświadczenie zawodowe i inne kwalifikacje w zakresie zadań realizowanych na stanowisku objętym naborem, III. doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dotyczące pracy w administracji publicznej, w tym samorządowej, IV. potencjał kandydata w zakresie kwalifikacji i cech osobowości niezbędny do prawidłowego, samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku, którego nabór dotyczy - preferowane cechy: kreatywność, odpowiedzialność, dokładność, aktywność, dyspozycyjność, uprzejmość, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoki poziom samodzielności w realizacji powierzonych zadań, w tym umiejętność planowania działań, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji w ramach posiadanych kompetencji, V. umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej, szczególnie w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej, VI. znajomość kosztorysowania, VII. znajomość zasad i procedur administracyjnych obowiązujących w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu wniosków/zgłoszeń do urzędów (np. UKE, KRRiT), VIII. biegła obsługa komputera, w szczególności programu Microsoft Excel (tworzenie tabel, zestawień, analiz, używanie formuł, filtrowania i funkcji analitycznych), IX. znajomość programów wspomagających pracę techniczną i narzędzi branżowych wykorzystywanych przy planowaniu i dokumentowaniu inwestycji, X. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym od-prowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 757), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 889), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miejski w Pasłęku
NIP: 5780015378
Adres: Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
[Inne] : Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne. Umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej oraz kosztorysowania.
Wymagania:
1) wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe techniczne,
b) staż pracy - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną,
c) obywatelstwo polskie,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczy
w warunkach pracy określonych w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia o naborze,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) kandydat musi spełniać inne ewentualne wymagania dotyczące zatrudnienia na stanowisku urzędniczym wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
h) prawo jazdy kat. B.
2) wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
I. preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne,
II. doświadczenie zawodowe i inne kwalifikacje w zakresie zadań realizowanych na stanowisku objętym naborem,
III. doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dotyczące pracy w administracji publicznej,
w tym samorządowej,
IV. potencjał kandydata w zakresie kwalifikacji i cech osobowości niezbędny do prawidłowego, samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku, którego nabór dotyczy - preferowane cechy: kreatywność, odpowiedzialność, dokładność, aktywność, dyspozycyjność, uprzejmość, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoki poziom samodzielności w realizacji powierzonych zadań, w tym umiejętność planowania działań, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji w ramach posiadanych kompetencji,
V. umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej, szczególnie w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej,
VI. znajomość kosztorysowania,
VII. znajomość zasad i procedur administracyjnych obowiązujących w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu wniosków/zgłoszeń do urzędów (np. UKE, KRRiT),
VIII. biegła obsługa komputera, w szczególności programu Microsoft Excel (tworzenie tabel, zestawień, analiz, używanie formuł, filtrowania i funkcji analitycznych),
IX. znajomość programów wspomagających pracę techniczną i narzędzi branżowych wykorzystywanych przy planowaniu i dokumentowaniu inwestycji,
X. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym od-prowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 757),
ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2025 r.
poz. 889),
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418),
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733),
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r.
poz. 1153),
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).