Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
- przyjmowanie, odpowiadanie, weryfikowanie oraz analizowanie za pośrednictwem 3 kanałów kontaktu: mail, telefon, czat, wszelkich zgłoszeń Klientów spółki dokonujących zakupów na własnych sklepach i platformach e-commerce;
- wsparcie i budowanie pozytywnych relacji z Klientem na każdym etapie procesu zakupu;
- monitorowanie zamówień, zwrotów oraz reklamacji;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, w tym doradztwo i informacja produktowa;
- współpraca z działem logistyki w obszarze realizacji zamówień i reklamacji;
- aktywny udział w tworzeniu i poprawie procedur usprawniających proces obsługi Klienta;
- wraz z pozostałymi działami spółki dbanie o wysoki standard obsługi Klienta i pozytywny wizerunek Zolta Trade.
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze Klienta; - wysoki poziom empatii i nastawienie pro klienckie; - ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne; - znajomość języka czeskiego ( minimum B2/C1); - mile widziana znajomość języka niemieckiego; - znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - znajomość platformy BaseLinker będzie atutem; - umiejętność pracy zespołowej.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Lokalizacje
Mielec, pow. mielecki, woj. podkarpackie
Wynagrodzenie
od 5 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze Klienta;
- wysoki poziom empatii i nastawienie pro klienckie;
- ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne;
- znajomość języka czeskiego ( minimum B2/C1);
- mile widziana znajomość języka niemieckiego;
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- znajomość platformy BaseLinker będzie atutem;
- umiejętność pracy zespołowej.
Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
168.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Kontakt:
E-mail: zgloszenia@zolta.pl