Wymagania
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami), - 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych, - wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami, - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe/pożądane: - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej, - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego, - doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi, - znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt, - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
NIP: 5471517745
Adres: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami),
- 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych,
- wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe/pożądane:
- posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego,
- doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych,
- posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych,
- ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi,
- znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych,
- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.),
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,
- zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej,
- rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie.
O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.