Przejdź do treści

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - 0,75 ETATU - NABÓR

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych, w szczególności.: - przygotowywanie programów dla zadań inwestycyjnych i zadań remontowych, - opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz remontowych dla jednostek okręgu bielskiego, udział w tworzeniu planów i wniosków finansowych, - przygotowanie i kontrola budżetu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych, - realizowanie czynności w zakresie oceny i przydatności nieruchomości na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego, - koordynowanie procesów pozyskania wymaganych rozwiązań projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz ocena kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych (tj. przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi umowami/ udzielonymi zleceniami, w tym w szczególności wykonywanie: monitorowania i kontroli prac wykonawców pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym, koordynowanie komunikacji uczestników procesów budowlanych, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, - udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - prowadzenie korespondencji, dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów), koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań związanych z utrzymaniem budynków i ich systemów w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi, umowami, w szczególności: - sporządzanie okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego odpowiednio do posiadanych kwalifikacji, - udział w zlecaniu i nadzorowaniu wykonywania przeglądów budowlanych, przeglądów gwarancyjnych, serwisowych budynków i ich instalacji technicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, - udział w bieżącym administrowaniu nieruchomościami będącymi w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego oraz prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych, - prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów). Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,75 etatu na czas określony 6 miesięcy.

Wymagania

Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami), - 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych, - wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami, - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe/pożądane: - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej, - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego, - doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi, - znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt, - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej

NIP: 5471517745

Adres: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie

Lokalizacje
Bielsko-Biała, pow. Bielsko-Biała, woj. śląskie
Wynagrodzenie
od 3 750,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami),
- 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych,
- wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe/pożądane:

- posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego,
- doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych,
- posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych,
- ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi,
- znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych,
- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.),
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,
- zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej,
- rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie.

O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Godzin tygodniowo
20.00
Godzin miesięcznie
80.00
Wymiar etatu
0.50
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
NIP: 5471517745
Adres: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Kontakt:
Osoba: Arkadiusz Jóźwiak
Telefon: 33 475 81 01