Przejdź do treści

SPECJALISTA DS. WSPARCIA UZYTKOWNIKÓW ORAZ TESTÓW SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
-udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemów informatycznych (helpdesk), -testowanie funkcjonalności i wydajności systemów wykorzystywanych w rolnictwie, -zgłaszanie i raportowanie błędów oraz proponowanie rozwiązań, -obsługa i podstawowa diagnostyka danych ze stacji meteorologicznych, -kontakt z doradcami rolniczymi oraz rolnikami w zakresie zgłoszeń i działania systemów, -współpraca z zespołem IT w celu optymalizacji systemów i poprawy jakości usług, -współpraca z innymi Ośrodkami Doradztwa Rolniczego.

Wymagania

Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu

NIP: 7792084133

Adres: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Lokalizacje
Poznań, pow. Poznań, woj. wielkopolskie
Wynagrodzenie
od 4 700,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania:
-wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne),
-znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników,
-podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- komunikatywność i zorientowanie na użytkownika,
-gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym.

Mile widziane:
-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester),
-wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem,
-praktyczne korzystanie z Jira Service Management,
-doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
NIP: 7792084133
Adres: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie