Wymagania
Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
NIP: 7792084133
Adres: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Wymagania:
-wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne),
-znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników,
-podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- komunikatywność i zorientowanie na użytkownika,
-gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym.
Mile widziane:
-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester),
-wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem,
-praktyczne korzystanie z Jira Service Management,
-doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.