Przejdź do treści

SPECJALISTA - REFERENT KONTROLI FINANSOWEJ W CENTRUM AUDYTU I KONTROLI ANALITYCZNEJ

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało: Prowadzenie na zasadach i w trybie określonym w obowiązującym Regulaminie kontroli postępowań kontrolnych w: komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, tj. wydziałach Urzędu Miasta Krakowa lub komórkach organizacyjnych wchodzących w skład Urzędu Miasta Krakowa na prawach wydziału, miejskich jednostkach organizacyjnych, w podmiotach gospodarczych, tj. spółkach prawa handlowego, w których Gmina Miejska Kraków jest udziałowcem, a w odniesieniu do spółek akcyjnych jest jedynym akcjonariuszem, innych podmiotach, które wydatkują środki finansowe przekazywane przez Gminę Miejską Kraków na realizację zadań publicznych. Sporządzanie pisemnych protokołów z ustaleń przeprowadzanej kontroli. Przygotowanie projektów wystąpień pokontrolnych. Nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych. Opracowywanie projektów wniosków lub zawiadomień do organów ścigania, w przypadku gdy wyniki kontroli uzasadniają podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz formułowanie wymaganych przepisami prawa zawiadomień m.in. do Rzecznika Dyscypliny Finansów publicznych w przypadkach stwierdzenia naruszenia dyscypliny finansów publicznych w kontrolowanych podmiotach. Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 6.000,- do 7.000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku: Dyspozycyjność: tak. Praca przy komputerze: tak. Praca w soboty: nie. Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie. Praca w terenie: tak, praca w siedzibach jednostek kontrolowanych. Możliwość pracy zdalnej na warunkach uzgodnionych z pracodawcą. Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 5 grudnia 2025 roku o godz. 8.00 Sala Dietla przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. link do oferty: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&sub_dok_id=17716&nab_id=13879&MODE=nab&ACT=info Miejsce pracy: Centrum Audytu i Kontroli Analitycznej Urząd Miasta Krakowa. Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 17 A.

Wymagania

Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne (formalne) Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse. Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V). Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5). Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3). Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku). Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: URZĄD MIASTA KRAKOWA

NIP: 1060006024

Adres: Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 6 000,00 do 7 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:

Wymagania niezbędne (formalne)

Obywatelstwo polskie.
Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse.
Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego.
Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V).
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5).
Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3).
Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej.
Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIASTA KRAKOWA
NIP: 1060006024
Adres: Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Dorota Kurek