Wymagania
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne (formalne) Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse. Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V). Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5). Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3). Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku). Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIASTA KRAKOWA
NIP: 1060006024
Adres: Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne)
Obywatelstwo polskie.
Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse.
Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego.
Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V).
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5).
Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3).
Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej.
Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.