Przejdź do treści

SPECJALISTA/SPECJALISTKA W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI UBEZPIECZENIOWYCH K/M

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Główne obowiązki: - przeprowadzanie czynności inspekcyjnych w podmiotach rynku ubezpieczeniowego, - analiza dokumentacji, ocena i subsumpcja stwierdzonych stanów faktycznych z przepisami prawa, - opracowywanie protokołu z przeprowadzonej kontroli, - przygotowywanie pism, wezwań, zaleceń, postanowień, wniosków o wszczęcie postępowania administracyjnego, - opracowywanie opinii/stanowiska w zakresie praktyki stosowanej przez podmioty kontrolowane stwierdzonej podczas wykonywania kontroli.

Wymagania

Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe prawnicze, - znajomość ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, prawa administracyjnego oraz prawa spółek handlowych, - umiejętność analizowania, interpretowania przepisów prawnych oraz precyzyjnego formułowania wniosków, - łatwość wyrażania myśli w mowie i piśmie, komunikatywność, - inicjatywa i samodzielność w działaniu, - umiejętność organizacji pracy, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole, - nastawienie na rozwój i poszerzanie własnych kompetencji, - aktywne i odpowiedzialne podchodzenie do powierzonych obowiązków, - dyspozycyjność lub gotowość do odbywania delegacji służbowych, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word). Wymagania pożądane: - znajomość zasad funkcjonowania rynku finansowego, w tym sektora ubezpieczeniowego, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B1, - mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze stosowania prawa lub w audycie. Aplikacje zawierające CV w języku polskim należy składać za pośrednictwem odnośnika: https://tiny.pl/8rs2rqzg

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: URZĄD KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO

NIP: 7010902185

Adres: Piękna 20, 00-549 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 6 000,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- znajomość ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, prawa administracyjnego oraz prawa spółek handlowych,
- umiejętność analizowania, interpretowania przepisów prawnych oraz precyzyjnego formułowania wniosków,
- łatwość wyrażania myśli w mowie i piśmie, komunikatywność,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizacji pracy, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole,
- nastawienie na rozwój i poszerzanie własnych kompetencji,
- aktywne i odpowiedzialne podchodzenie do powierzonych obowiązków,
- dyspozycyjność lub gotowość do odbywania delegacji służbowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).

Wymagania pożądane:
- znajomość zasad funkcjonowania rynku finansowego, w tym sektora ubezpieczeniowego,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B1,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze stosowania prawa lub w audycie.

Aplikacje zawierające CV w języku polskim należy składać za pośrednictwem odnośnika: https://tiny.pl/8rs2rqzg

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO
NIP: 7010902185
Adres: Piękna 20, 00-549 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie