Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie wyższe - staż pracy minimum 1 rok Mile widziane: - wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ekonomia, administracja, nauki społeczne, nauki humanistyczne) - minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną Kompetencje: - podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - umiejętność obsługi pakietu MS Office - znajomość programu Excel - komunikatywność - orientacja na cel - umiejętność pracy w zespoleInformacje o pracodawcy
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
NIP: 6692253239
Adres: Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- staż pracy minimum 1 rok
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ekonomia, administracja, nauki społeczne, nauki humanistyczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną
Kompetencje:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość programu Excel
- komunikatywność
- orientacja na cel
- umiejętność pracy w zespole