Przejdź do treści

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.pl Umowa o pracę na pełen etat Przewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r. Termin naboru do 05 grudnia 2025r.

Wymagania

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo), co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań objętych nadzorem, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel), umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Urząd Gminy Milejewo

NIP: 5782157496

Adres: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie

Lokalizacje
Milejewo, pow. elbląski, woj. warmińsko-mazurskie
Wynagrodzenie
od 5 700,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo), co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań objętych nadzorem, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.
Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel), umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Gminy Milejewo
NIP: 5782157496
Adres: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Kontakt:
Osoba: Elżbieta Lisowska