Przejdź do treści

STANOWISKO URZĘDNICZE W KANCELARII OGÓLNEJ

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu, Udzielanie informacji o sposobie i miejscu załatwiania spraw w Urzędzie oraz w urzędach administracji samorządowej i rządowej, Informowanie interesantów o zakresach czynności Wydziałów i poszczególnych pracowników, Wydawanie i przyjmowanie druków, formularzy. Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, drukarka, terminal płatniczy), Skanowanie korespondencji przychodzącej do systemu EZD, Potwierdzanie profilu zaufanego, Przyjmowanie opłaty skarbowej. Praca w godzinach 07:30-15:30.

Wymagania

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a) niezbędne: 1.Wykształcenie średnie. 2.Obywatelstwo polskie. 3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 4.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;. 5.Posiadanie nieposzlakowanej opinii. 6.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. b) dodatkowe: 1.Doświadczenie zawodowe min. 1 rok, 2.Znajomość języków obcych (język angielski albo niemiecki) w stopniu komunikatywnym, 3.Znajomość funkcjonowania urzędu gminy w zakresie obiegu spraw (Instrukcja kancelaryjna) oraz samorządu gminnego, 4.Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, 5.Komunikatywność i łatwość swobodnego wysławiania się 6.Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom;

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Urząd Miasta Luboń

NIP: 7771899373

Adres: BOJANOWSKIEGO 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Lokalizacje
Luboń, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Wynagrodzenie
od 5 600,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
1.Wykształcenie średnie.
2.Obywatelstwo polskie.
3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;.
5.Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
b) dodatkowe:
1.Doświadczenie zawodowe min. 1 rok,
2.Znajomość języków obcych (język angielski albo niemiecki) w stopniu komunikatywnym,
3.Znajomość funkcjonowania urzędu gminy w zakresie obiegu spraw (Instrukcja kancelaryjna) oraz samorządu gminnego,
4.Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
5.Komunikatywność i łatwość swobodnego wysławiania się
6.Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom;

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
NIP: 7771899373
Adres: BOJANOWSKIEGO 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Kontakt:
Osoba: Romualda Suchowiak