Przejdź do treści

STARSZY REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Wykonywanie powierzonych czynności z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych, a w szczególności: dekretowanie dowodów księgowych, obsługa operacji bezgotówkowych w systemie bankowości elektronicznej, przestrzeganie terminowości regulowania zobowiązań, rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych, ewidencja i rozliczanie pozostałych rozrachunków z pracownikami, ewidencjonowanie na kasie fiskalnej operacji gotówkowych i bezgotówkowych, sporządzanie raportów dobowych i okresowych (zastępstwo), obsługa terminala płatniczego (zastępstwo), prowadzenie kasy ZKG zgodnie z instrukcją kasową (zastępstwo), prowadzenie rejestrów zakupów i ewidencji dla rozliczenia podatku VAT, wystawianie dostawcom not korygujących do błędnie wystawionych rachunków i faktur, prowadzenie rejestrów sprzedaży i ewidencji dla rozliczenia podatku VAT, windykacja należności zgodnie z instrukcją windykacji, wystawianie not odsetkowych i not obciążeniowych dla odbiorców z tytułu przeterminowanych należności, wystawianie wezwań do zapłaty oraz przygotowywanie dokumentów do dochodzenia należności na drodze sądowej, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i innych wartości niematerialnych i prawnych, prowadzenie rozliczeń ZFŚS, prowadzenie ewidencji rejestrów rachunków bankowych ZKG w księgach budżetu i w księgach jednostki, prowadzenie rozliczeń wydatków na edukację ekologiczną, przygotowanie dokumentów do rozliczenia przyznanych dotacji celowych na realizację kampanii edukacji ekologicznej, przygotowanie załączników do bilansu, sprawozdań budżetowych i innych w zakresie wykonywanych zadań.

Wymagania

Wymagania niezbędne (obligatoryjne): Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Znajomość języka polskiego - w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych. Pełnia praw publicznych. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości. Posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w księgowości. Doświadczenie przy obsłudze systemu finansowo-księgowego InsERT nexo, z tego: Rewizor nexo, Subiekt nexo. Znajomość systemu bankowego Biznes PKO BP. Biegła obsługa komputera, a w szczególności: pakietu oprogramowania MS Office. Znajomość: Ustawy o rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawy o VAT i rozporządzeń wykonawczych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne): Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe, ustawy ordynacji podatkowej. Znajomość ustawy o odpadach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ich aktów wykonawczych, ustawy Kodeks cywilny. Umiejętności interpersonalne samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, terminowość, konsekwencja w działaniu. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA

NIP: 6181844896

Adres: PLAC SW. JóZEFA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Lokalizacje
Ceków-Kolonia, pow. kaliski, woj. wielkopolskie
Wynagrodzenie
od 5 600,00 do 5 900,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne (obligatoryjne): Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Znajomość języka polskiego - w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych. Pełnia praw publicznych. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości. Posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w księgowości. Doświadczenie przy obsłudze systemu finansowo-księgowego InsERT nexo, z tego: Rewizor nexo, Subiekt nexo. Znajomość systemu bankowego Biznes PKO BP. Biegła obsługa komputera, a w szczególności: pakietu oprogramowania MS Office. Znajomość: Ustawy o rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawy o VAT i rozporządzeń wykonawczych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne): Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe, ustawy ordynacji podatkowej. Znajomość ustawy o odpadach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ich aktów wykonawczych, ustawy Kodeks cywilny. Umiejętności interpersonalne samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, terminowość, konsekwencja w działaniu. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN CZYSTE MIASTO,CZYSTA GMINA
NIP: 6181844896
Adres: PLAC SW. JóZEFA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie