Przejdź do treści

STARSZY REFERENT/ SPECJALISTA (ARCHIWISTA)

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
a) Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. b) Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK. c) Przestrzeganie, w ramach posiadanych kompetencji, wymogów kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz określonymi standardami dla jednostek sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji wymogów przyjętych w jednostce, w tym dotyczących procesu zarządzania ryzykiem. d) Przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych. e) Prowadzenie archiwum obejmującego dokumentację otrzymaną po zlikwidowanych Przedsiębiorstwach Gospodarki Mieszkaniowej: Krowodrza, Podgórze, Śródmieście, Nowa Huta. f) Sprawdzanie prawidłowości oznaczania kategorii dokumentacji przekazywanej do archiwum. g) Archiwizowanie dokumentacji przyjętej od komórek organizacyjnych ZBK. h) Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym. i) Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej. j) Dokonywanie bieżących przeglądów dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej. k) Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego. l) Inicjowanie brakowania dokumentów kat. B, której okres przechowywania minął. m) Udzielanie wskazówek z zakresu archiwizowania dokumentów przez komórki organizacyjne ZBK. n) Koordynowanie zagadnień związanych z prawidłowością stosowania Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego przez poszczególne komórki organizacyjne. --- Praca w godz. 7:30-15:30 Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). --- Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku: - miejsce pracy: siedziba ZBK, miejsca lokalizacji archiwum ZBK na terenie miasta Krakowa; praca przy komputerze tak.

Wymagania

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=32&sub_dok_id=104362&nab_id=14089&MODE=nab&ACT=info --- 1. Wymagania niezbędne (formalne): a) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), b) wykształcenie średnie lub wyższe oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, c) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym jeden rok w prowadzeniu archiwum zakładowego, d) czynne prawo jazdy kat. B. Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. 2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): a) znajomość przepisów: - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, - ustawy o samorządzie gminnym (Rozdziały: 1, 2, 3, 6), - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o dostępie do informacji publicznej, b) znajomość Regulaminu Organizacyjnego oraz Statutu Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, c) wiedza o strukturze Urzędu Miasta Krakowa, d) dobra organizacja pracy, e) systematyczność, rzetelność i cierpliwość, f) umiejętność pracy indywidualnej i samodzielność. --- W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem/kandydatką przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat/kandydatka może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE

NIP: 6751000311

Adres: Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Lokalizacje
Kraków, gm. Lisia Góra, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Wynagrodzenie
od 5 200,00 do 5 600,00 PLN
Ważna do
Wymagania

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=32&sub_dok_id=104362&nab_id=14089&MOD…
---
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
b) wykształcenie średnie lub wyższe oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
c) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym jeden rok w prowadzeniu archiwum zakładowego,
d) czynne prawo jazdy kat. B.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) znajomość przepisów:
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym,
- ustawy o samorządzie gminnym (Rozdziały: 1, 2, 3, 6),
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
b) znajomość Regulaminu Organizacyjnego oraz Statutu Zarządu Budynków Komunalnych
w Krakowie,
c) wiedza o strukturze Urzędu Miasta Krakowa,
d) dobra organizacja pracy,
e) systematyczność, rzetelność i cierpliwość,
f) umiejętność pracy indywidualnej i samodzielność.
---
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem/kandydatką przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat/kandydatka może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
NIP: 6751000311
Adres: Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Kontakt:
Osoba: Anna Śliż