Przejdź do treści

STARSZY SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI PROJEKTÓW EFRR W WYDZIALE OBSŁUGI WDRAŻANIA EFRR

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.dolnyslask.pl/a,142391,starszy-specjalista-w-dziale-kontroli-projektow-efrr-wydziale-obslugi-wdrazania-efrr.html Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Organizowanie i realizacja procesów kontroli(zamówień publicznych, rzeczowo-finansowych oraz trwałości) oraz przygotowywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach. 2. Przygotowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych zgodnie z kompetencjami Działu. 3. Udział w opracowaniu Rocznych Planów Kontroli w zakresie procesów kontroli realizowanych przez Dział. 4. Opracowanie, przegląd i aktualizacja metodyki doboru projektów do kontroli, dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli projektów w zakresie kontroli realizowanych przez Dział. 5. Dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli realizowanych przez Dział. 6. Przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami UMWD, projektów odniesień Marszałka do podsumowania ustaleń dokonanych w ramach przeprowadzonych przez IA audytów operacji w zakresie projektów obsługiwanych przez Wydział Wdrażania EFRR. 7. Obsługa, we współpracy z Radcami Prawnymi, postępowań sądowych w zakresie właściwości Wydziału, w tym przygotowywaniem wkładów do pism procesowych. 8. W uzasadnionych przypadkach współudział w wykonywaniu zadań związanych z obsługą projektów EFRR/FST w zakresie działań FEDS 2021-2027, m.in.: procedurze oceny wniosków o dofinansowanie, procedurze przygotowania umów/porozumień/decyzji o dofinansowanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym wraz z załącznikami, z poszanowaniem zasady rozdzielności funkcji przy realizacji kontroli rzeczowo finansowej. 9. W ramach systemu realizacji RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 przygotowywanie dokumentów i procedur oraz udział w weryfikacji i opiniowaniu dokumentacji przygotowanej przez IP, komórki organizacyjne UMWD zaangażowane we wdrażanie ww. programów oraz właściwe instytucje zewnętrzne - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu. 10. Obsługa systemów informatycznych i elektronicznych baz danych, w tym bieżące wprowadzanie do nich informacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu. 11. W ramach kontroli i audytów prowadzonych przez instytucje do tego uprawnione służących potwierdzeniu, że przyjęty system zarządzania i kontroli RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 jest prawidłowy, a także w związku z innymi czynnościami kontrolnymi mogącymi wystąpić w departamencie, czynny udział w prowadzonym postępowaniu, w tym przygotowywanie dokumentacji, udzielanie informacji i odpowiedzi, wdrażanie wydanych zaleceń i rekomendacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu. 12. Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi DEF, UMWD oraz podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu. 13. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych. 14. Przechowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań w oparciu o obowiązujące przepisy i zgodnie z zasadami obowiązującymi dla Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST oraz ich archiwizacja. 15. Przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Województwa Dolnośląskiego oraz projektów Zarządzeń Marszałka Województwa Dolnośląskiego zgodnie z kompetencjami Działu. 16. Współudział w procesie zamykania RPO WD 2014-2020 w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu. Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie. 2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna. Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Starszy Specjalista w Dziale Kontroli Projektów EFRR Wydziale Obsługi Wdrażania EFRR z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15.00. Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C, A.

Wymagania

WYMAGANIA KONIECZNE: Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania funduszy europejskich (EFRR/FST) w tym w szczególności zapisów Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 4. Posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office. WYMAGANIA DODATKOWE: Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

NIP: 8992233911

Adres: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Lokalizacje
Wrocław, pow. Wrocław, woj. dolnośląskie
Wynagrodzenie
od 5 040,00 PLN
Ważna do
Wymagania

WYMAGANIA KONIECZNE:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1. Posiadać wykształcenie wyższe.
2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy.
3. Posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania funduszy europejskich (EFRR/FST) w tym w szczególności zapisów Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
4. Posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office.

WYMAGANIA DODATKOWE:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1. Posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
NIP: 8992233911
Adres: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie