Gmina: Warszawa,
Powiat: Warszawa,
Województwo: MAZOWIECKIE
W związku z dynamicznym rozwojem, IVITER – największy serwis elektroniki użytkowej w Polsce – poszukuje specjalistów z zakresu obsługi klienta.
Co Oferujemy?
- Warunki finansowe oraz rodzaj umowy – podlegają pełnej negocjacji!
- Szkolenia z zakresu sprzedaży, technik negocjacji oraz podstaw elektroniki.
Nie podajemy sztywnych widełek płacowych. Wierzymy, że nasz przyszły specjalista ds. obsługi klienta sam będzie potrafił skutecznie wynegocjować swoje honorarium. Cenimy zaradność, dlatego nie musisz pytać czy dzwonić – możesz po prostu przyjść do jednego z naszych oddziałów i porozmawiać o swoim zatrudnieniu. Zapraszamy na ul. Andersa 33 lub na ul. Dzielną 7a w Warszawie.
Twoje Główne Zadania:
- Przyjmowanie i rejestracja zleceń serwisowych.
- Prowadzenie negocjacji cenowych z klientami.
- Monitorowanie terminowości napraw oraz praca z zespołem serwisantów.
Charakter Stanowiska – To Więcej Niż Myślisz:
To nie jest typowa praca na recepcji czy w standardowej obsłudze klienta. Oferujemy bardzo dynamiczne i wymagające stanowisko. Szczególnie cenimy osoby posiadające doświadczenie handlowe oraz wiedzę z zakresu elektroniki.
Nie ukrywamy – wielu kandydatów nie radzi sobie z wyzwaniami tej roli. Jednocześnie są wśród nas osoby, które pracują od lat, mocno utożsamiając się z firmą i naszą społecznością.
Stawiamy przed sobą najwyższe cele. Równolegle z działalnością serwisową rozwinęliśmy sklep z audio vintage oraz Klinikę Danych – jedno z najlepszych w Polsce laboratoriów odzyskiwania danych. Mamy również ambitne plany związane ze stworzeniem własnej linii produkcyjnej sprzętu audio.
Przyjdź i Oceń Nas Sam!
Zapraszam Cię do osobistej wizyty – przyjdź i sam oceń naszą firmę oraz możliwości, jakie oferujemy.
Iwo Czerniawski
P.S. Jeśli preferujesz pracę bez bezpośredniego kontaktu z klientami, istnieje również możliwość podjęcia pracy na naszej infolinii.